czwartek, 23 maja 2013

Czas na powrót... :)

Witajcie po dosyć długiej nieobecności !
Nie do końca wkręciłam się w pisanie bloga, patrząc na niektóre prace czasami mi wstyd wstawiać moje bohomazy :D Nie czuję się pewnie w tworzeniu, to wszystko wiąże się po prostu z brakiem czasu. Ale sama sobie obiecuję poprawę... :)
Dziś 3 moje prace- wszystkie komunijne. Dostałam małe zamówienie na zaproszenia komunijne, a 2 karteczki z okazji pierwszej komunii. Muszę przyznać, podobały się, co dla mnie liczy się najmocniej :)






6 komentarzy:

  1. To są rogi u tej małej hehe ? super pomysł :D
    I kartki komunijne piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rogi, rogi :D A nad głową aureola, na żywo lepiej było widać :)
    Dziękuję !
    Brakuje mi tyle pomysłów, ile bym chciała, te moje prace są skromne, jak porównuję, ale coraz bardziej mi się podobają, a to chyba się liczy ? :)
    :*:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo pomysłowe, no i z dystansem - czego ostatnimi czasy w tych komunijnych trendach chyba trochę brakuje, bo wszyscy się spinają, żeby było tak och i ach, a tu proszę "na wesoło" jak może być nadal pięknie i elegancko!
    Super!
    Pozdrawiam i życzę dobrej organizacji czasu, choć sama jeszcze nie wiem co to znaczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuje ! Strasznie miło się czyta takie słowa... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie u ciebie ;)
    Witaj:)

    OdpowiedzUsuń